Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərdən daxil olan müraciətləri cavablandırmaq (çat, sosial şəbəkələr və s.);
- Satış yönümlü yazışmaları aparmaq, zəruri hallarda zəng vasitəsilə məlumatlandırmaq, sualları cavablandırmaq;
- Daxil olan müraciət və iradları müvafiq şöbə və şəxslərə yönləndirmək;
- İradların həllində aktiv iştirak etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
- Sosial mediada şirkət haqqında rəyləri monitorinq etmək;
- Vəzifə təlimatına uyğun digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Azərbaycan dilinin orfoqrafik və qrammatik qaydalarını əla səviyyədə bilmək;
- İşgüzar yazışmalar və şifahi danışıqlar aparmağın təməl qaydalarını bilmək;
- Punktual, operativ və pozitiv olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Rus dilini bilmək üstünlükdür;
- Müvafiq sahə üzrə təcrübəyə sahib olmaq üstünlükdür.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- İş yeri: Bakı, Hüseynbala Əliyev 32/24
- Əmək haqqı namizədin bilik, bacarıq və praktik iş təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı razılaşdırılacaq.
Əlaqə:
- Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Sosial media cavablama operatoru” yazmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Application process
To apply, please submit your CV highlighting your qualifications and experience. The recruitment process is conducted confidentially by Kristal.